KOSZTY ZARZĄDZANIA
Członkowie każdego klubu wakacyjnego opartego na światowych standardach opłacają coroczne koszty zarządzania.
Koszty zarządzania mogą być przypisane do konkretnego apartamentu (jeśli umowa klubu wakacyjnego przewiduje przypisanie klubowicza do apartamentu) lub naliczane w inny sposób, zależny od przyjętego przez klub regulaminu.
W przypadku klubowiczów objętych naszych serwisem, roczne koszty zarządzania są skojarzone z konkretnym apartamentem wakacyjnym, co ułatwia dokonywanie rozliczeń.
Roczne koszty zarządzania obejmują:
- Ubezpieczenia
- Podatki
- Serwis recepcyjny
- Energię elektryczną
- Ogrzewanie
- Wodę
- Wywóz nieczystości
- Opłaty za media (RTV)
- Naprawy i remonty apartamentów
- Inne koszty związane z obsługą GVC
- Koszty ogólne zarządu nieruchomości (biuro, księgowość, usługi prawne)
- Rezerwę modernizacyjną
Roczne koszty zarządzania ulegają zmianie o wskaźnik kosztów utrzymania nieruchomości określony corocznie przez GUS.